Pengedar Shaklee Sungai Buloh: ..::Officemate & Shaklee Mate::..

10 October 2014

..::Officemate & Shaklee Mate::..

Triffle!
made by meeeee :)
hehehehe

Potluck asal ni sebenarnye untuk meeting dan farewell sorang pegawai kami yg bersara dan sorang yg yg nak pindah pineng. Tapi masuk je bilik meeting dia kata nextweek baru meeting sbb dia x sehat, sakit mata dan dia puasa sunat. Kami pun cargassss untuk makan!! 
Eh, Nak tau tak yg triffle aku habis licin selicin2 nye.. Dan diorang kata sedap. Jadinye aku tak makan sangat tadi sebab dah kenyang makan puji. hahahaha. itu tipu. Aku rasa aku la yg paling banyak mengulang meja buffet :D


Nak lsgi tau x?
Ni semua officemate merangkap customer.

Kami semua makan shaklee :-
Peppermint - utk buang angin dlm badan

Alfalfa - utk keputihan
Lecithin - untuk pecah lemak dlm badan
Meal shakes - untuk tambah selera makan

Sangat seronok berkongsi kebaikan shaklee dengan kawan2.

Selamat - Berkesan - Semulajadi.

****************************************************

Jika anda ingin mendapatkan Mana-mana produk shaklee,
Anda  boleh hubungi saya, penghantaran boleh dibuat secara C.O.D sekitar sungai Buloh, kuang dan kundang, Jika anda berada diluar kawasan sekitar pengeposan boleh dilakukan.

Ingin mencuba menjana pendapatan dengan shaklee?? 
Boleh PM saya di FB Healthy Life With Wawa Yusoff
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...