Pengedar Shaklee Sungai Buloh: ..::Peroleh Rezeki::..

10 October 2014

..::Peroleh Rezeki::..


Last week mmg weekend yg hectic untuk kami,
dengan shopping persiapan kael, dengan spring cleaning rumah,
Dengan jahit langsir last minit. Apepun...Alhamdulillah semua nya settle dan kami tido jam 3.30 am.
Dan harini kena kemas lagi.... sebab?? biasalah....org ade anak bujang....
Kita kemas dia pun "mengemas"
Rezeki kami raya tahun ni Alhamdulillah...
Ade turun naik nya tp alhamdulillah... Syukuurrrr :)
Rezeki Shaklee...??
Ade usaha ade hasil, semua business pun mcm tu kan?
Alhamdulillah, membuahkan hasil, 
mungkin harini untung seringgit 2, mana tau akan datang seribu dua??
Amin :)
Husband pernah tanya, kenapa shaklee?? Kan dah ramai yg buat shaklee ni..?
So, i said... yes.. mmg ramai yg dah buat, tapi ramai jugak yang berjaya kan??
Shaklee bukan business kita labur sejumlah duit dan goyang kaki,
TAK. 
Shaklee adalah satu perniagaan yang perlu kita usahakan sebulat hati untuk dapatkan hasil yg boleh buat kita senang hati. 
Shaklee tak perlukan modal yang besar utk mula.
Alhamdulillah, Ada usaha, adalah Hasil :)
Dan aku bertuah sangat Mirzal pun mmg jenis business person,
Aku support dia, Dia support aku.
Beza nya, bidang sia Servis dan aku Produk.
Ha,tu dia.. bekas student marketing berkata2 :D
Ok, yang itu nnt cerita lain,
Tapi yang pasti.. Tiada Yang Mustahil untuk berjaya bersama Shaklee :)
Aku pelawa kat sesiapa sahaja yang berminat nak menjadi ahli, terutama kepada korang yang mmg amik shaklee as a supplement. Banyak faedahnya untuk member. Dan kalau nak jadi ahli untuk menambah pendapat sampingan pun adalah sangat dialu-alukan. Trust me, kita akan belajar bersama2 untuk berjaya. ada byk kawan2 yang akan support each other.
RM 65 seumur hidup : 019 - 2339019
****************************************************

Jika anda ingin mendapatkan Mana-mana produk shaklee,
Anda  boleh hubungi saya, penghantaran boleh dibuat secara C.O.D sekitar sungai Buloh, kuang dan kundang, Jika anda berada diluar kawasan sekitar pengeposan boleh dilakukan.

Ingin mencuba menjana pendapatan dengan shaklee?? 
Boleh PM saya di FB Healthy Life With Wawa Yusoff
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...