Pengedar Shaklee Sungai Buloh: Membership Shaklee

19 November 2014

Membership Shaklee

ASSALAMUALAIKUM 

Dengan rahmat allah, moga kita semua dikurniakan kesihatan yang baik hendaknya.. amin

Bagaimana cara mendaftar menjadi Shaklee Independent Distributor??

Ok, harini saya akan share bagaimana mendadtar membership shaklee dengan 2 cara.

Pertama : RM 75 seumur hidup
(Rm 65 + RM 10 postage Starter kit)
Ini adalah cara yang paling murah dan mudah tanpa apa2 pembelian produk. Kiranya anda boleh sign-up macam tu sahaja.

Kedua : PERCUMA..!
menarik kan?? Daftar secara percuma..?
Cara nya adalah... Buat pembelian produk sebanyak RM 650 dan anda automatik akan mendapat ganjaran membership secara percuma!!

Tiada Modal Sebanyak RM 650..??

Ada cara yang lebih mudah tanpa memerlukan modal.....

KUMPULKAN ORDER.
Anda boleh tanya kawan2, saudara mara atau kenalan yang ingin membeli produk shaklee, lengkapkan order anda sebanyak RM 650 atau lebih dan anda akan dapat keahlian percuma secara automatik

Grab Produk Harga promo akan memberi keuntungan yang banyak buat anda.

Untuk pendaftaran anda boleh hubungi saya, dan kepada anda yang berada bersama saya in shaa allah saya akan membantu anda sehabis baik dalam pemilihan, pembelian dan penggunaan produk dengan cara yang betul. Juga sebarang kemusykilan anda boleh PM saya segera  [LINK]

**********************************************************
"Modern Solution to Modern Problem"
Jika anda ingin mendapatkan Mana-mana produk shaklee,
Anda  boleh hubungi saya, penghantaran boleh dibuat secara C.O.D sekitar sungai Buloh, kuang dan kundang, Jika anda berada diluar kawasan sekitar pengeposan boleh dilakukan.

Ingin mencuba menjana pendapatan dengan shaklee?? 
Boleh PM saya di FB Healthy Life With Wawa Yusoff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...