Pengedar Shaklee Sungai Buloh: Pengedar Shaklee Sg.Buloh

18 November 2014

Pengedar Shaklee Sg.Buloh

ASSALAMUALAIKUM 

Dengan rahmat allah, moga kita semua dikurniakan kesihatan yang baik hendaknya.. amin 

Calling for Sungai Buloh clan..!


Saya, Wawa Yusoff 
Shaklee Independent Distributor kawan Sg. buloh dan sekitarnya

Alhamdulillah rezeki dalam shaklee melimpah ruah. Setakat ni, setiap bulan menerima bonus dari shaklee, banyak atau tidak atas usaha saya sendiri. banyak usaha banyak la hasil, takde usaha tiada lah hasilnye

Bagi urusan C.O.D saya cover sekitar kawasan sg.buloh. Paya jaras, Sg. Plong, kuang, Kundang, Damansara Damai dan Sri Damansara. Dan seluruh malaysia juga saya buat penghantaran melalui Pos malaysia dan Juga Gdex 

Untuk membership pula saya sedia membantu. Kelas tertutup juga boleh saya adakan kepada sesiapa yang memerlukan. Dengan syarat kena la sign-up membership dengan saya dulu. takkan la saya nak ngasuh anak org lain pulak sedangka saya juga ade anak2 untuk dijaga... tak molek la kan.. marah pulak mak2 korang nanti.. hehehe 

RM 75 sahaja membership seumur hidup tanpa perlu renew 

 Untuk kelas nutrisi dan lain - lain, shaklee ada sediakan di sekitar malaysia, untuk kelas distributor, supplemen, marketing semua ada. Shaklee akan inform tarikh dan tempat dan anda boleh pilih tempat yang berdekatan dengan anda. Jujur saya cakap, kalau pegi kelas ni mmg best, dapat belajar yang lebih details pasal produk dan kelebihannya. 

 Setiap dari kita ada impian masing2, ada target dalam hidup dan ada keistimewaan yang kita nak capai, begitu juga dengan saya. Dan saya memilih shaklee sebagai salah satu langkah terbaik untuk mencapai impian dalam hidup. benar, duit bukan segalanya, tapi duit mampu membantu kita untuk mendapatkan apa yang sepatutnya.

 Sekarang ni dunia di hujung jari, gunakan teknologi yang ada untuk kita pergi sempadan dunia. Dengan shaklee semua nya mudah. jujur saya katakan saya bukan business person but then bila kenal shaklee saya jatuh cinta dengan corak business nya 

 Mudah
 Tak perlu modal besar
 Tak perlu simpan Stok
 Ada untung runcit
 Ada bonus setiap bulan

 kalau anda pengguna shaklee adalah sangat rugi kalau tak sign-up ahli sebab bukan untuk business je dapat faedah kat atas tu tapi untuk makan sendiri pun korang boleh dapat tau.

**********************************************************
"Modern Solution to Modern Problem"



Jika anda ingin mendapatkan Mana-mana produk shaklee,
Anda  boleh hubungi saya, penghantaran boleh dibuat secara C.O.D sekitar sungai Buloh, kuang dan kundang, Jika anda berada diluar kawasan sekitar pengeposan boleh dilakukan.

Ingin mencuba menjana pendapatan dengan shaklee?? 
Boleh PM saya di FB Healthy Life With Wawa Yusoff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...