Pengedar Shaklee Sungai Buloh: Vitalea untuk kanak-kanak

09 February 2015

Vitalea untuk kanak-kanak

Pada 1 Januari 2015, The Best Kids Multivitamin is BACK! 

Seronoknya! Boleh bagi kat anak-anak.

Wow! Sekarang ni dah improved formula. Lebih baik daripada yang sebelum ni. 

So, jom kita tengok, apa yang best sangat Vita-lea for Children ni?

KENAPA PERLU BAGI MULTIVITAMIN KEPADA ANAK-ANAK?

Cuba kita perhatikan, macam mana environment anak-anak kita membesar sekarang ni? Sihat ke persekitaran kita ni? Jangan kita compare anak-anak zaman ni dengan anak-anak zaman kita dulu 

Sekarang ni, semakin dunia maju, semakin sibuk ibu bapa dengan kerja dan urusan harian, semakin banyak pulak restoren makanan segera muncul di sekeliling kita. Saya memang struggle untuk pastikan suami dan anak-anak mendapat penjagaan dan pemakanan dengan nutrien yang terbaik.

sebagai ibu bekerja, bukan mudah untuk saya pastikan sepanjang masa anak dan suami mendapat makanan yang sihat, bukan sepanjang masa saya mampu untuk sajikan homemade food. Ye, ada ketika memang saya berbento [LINK] untuk kami semua, jujur saya cakap, saya juga manusia biasa. ade ketika saya letih dan lesu untuk mempersiapkan semuanya.

Anak saya juga tidak ketinggalan terdedah dengan makanan luar, makanan kedai, JAJAN, keropok, gula-gula dan juga makanan2 biasa yang digemari kanak-kanak. Dan ade ketika pernah anak saya tidur sebelum makan malam. 

Kekurangan Zat dan khasiat kepada anak adalah perkara yang sangat merisaukan saya dan suami. Bila dan kekurangan nutrisi, mulalah imun badan lemah. Selalulah demam, batuk selsema datang berkunjung kan? Setiap kali tu jugaklah nak kena pergi klinik. sanggup ke kita bagi anak-anak makan ubat (berasakan dadah) banyak-banyak? Selalu pulak tu! Pastu effect jangka masa panjang?

Sebab tu lah, sangat penting kita sebagai ibu bapa ni memainkan peranan dan ambil berat tentang nutrisi untuk anak-anak ni. Dengan adanya multivitamin ni, kita dah boleh tarik nafas lega sebabmultivitamin untuk kanak-kanak ni dapat membantu melengkapkan (bukan menggantikan) keperluan nutrisi seharian anak-anak kita

Dah namapun multi, banyaklah vitamin terkandung dalam nya kan? ^_^

Dapatkan Vitalea untuk anak - anak anda pada bulan ini!
Pembelian sebanyak 3 botol anda akan mendapat 1 botol PERCUMA..!


**********************************************************
"Modern Solution to Modern Problem"
Pengedar Shaklee Sg.Buloh
Jika anda ingin mendapatkan Mana-mana produk shaklee,
Anda  boleh hubungi saya, penghantaran boleh dibuat secara C.O.D sekitar sungai Buloh, kuang dan kundang, Jika anda berada diluar kawasan sekitar pengeposan boleh dilakukan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...