Pengedar Shaklee Sungai Buloh: Dapatkan Tidur yang Berkualiti

13 March 2015

Dapatkan Tidur yang Berkualiti

Assalamualaikum

Harini bukan entry Ilmiah sangat pon. Sekadar meluah rasa, melepas penat.
As a working mommy, tidak keterlaluan rasa nye untuk saya bercakap yang kadang-kala malam kami adalah siang kamu semua. mana tidaknye, sampai rumah seawal 6.30 dah masuk dapur. masak itu ini. sesambil tu kutip2 kain kotor masuk mesin dan jalankan. kejarkan pulak utk mandi dan solat maghrib. masuk balik dapur selesaikan ape2 yg patut sambil hindag untuk dinner

malam2 cenggini jugak la kami kena curik2 masa nak begomol dengan anak. nak tanya dia itu ini. walaupun anak saya baru umur 3 tahun pon saya akan pastikan untuk ada kan masa bersembang dan begurau dengan dia. ni kan pulak mak2 yg anak dah sekolah kan?? tu belum lagi anak2 mintak mak tlg tunjuk ajar kerja sekolah. dah la silibus sekarang mak sendiri x boleh nak paham :p

Macam saya ni,  malam2 cenggini jugak la nak gosok baju untuk pergi kerja. malam2 ni jugak lah saya kena pandai2 curi2 masa update blog business. buat scheduled post untuk FB dan sebagainya supaya tak menggangu waktu kerja kat office. klu sempat saya buat, kalau badan penat saya akan surrender. saya sayang badan saya :')

Macam saya, business saya hanya shaklee sahaja (buat masa ni) yang tidak memerlukan saya untuk ke sana sini (buat masa ni) dan rezeki saya jugak office saya lengkap dengan post office. klu ade order malam harini dan klu ade stock in hand sy akan packing dan post masa lunch hour. klu xde stock in hand saya akan submit order thru system dan shaklee akan pos kan.

Kagum saya dengan mak2 yg bekerja dan berbusiness. collect stock, kire stock, post sana sini, C.O.D lagi... kamu semua ibu2 hebat! kamu semua patut tepuk bahu dan bangga diri dengan kebolehan yang allah dah beri. Lelaki pon belum tentu buat semua tu. Percayalah :')

Bukan senang untuk senang dan bukan susah untuk susah.

Kerja-kerja jugak. badan kena jaga. terutama kita yang perempuan ni. Org kata... Biar cantik luar dalam. jangan kata kita buat untuk anak, perlu ingat untuk suami juga :)


Dapatkan tidur yang cukup dan berkualiti untuk kesihatan yang optimum. Semuanya bermula dengan tidur dan rehat yang cuku. kalau rehat cukup, otak dan badan juga dapat beri kerjasama dengan baik. Saya memilih Ostematrix sebagai supplemen tambahan untuk tidur yang berkualiti. Hampir sebulan mencuba Ostematrix dan Alhamdulillah hasil nya memang memberangsangkan.

4 biji sebelum tidur. Ostematrix akan membantu saraf2 kita untuk berehat dan badan kita akan tidur dan rehat dengan baik. urat2 tidak lagi sakit. bangun tido pon on time dah xde rasa liat2 sebab badan cukup sedap dan cukup rehat kerana........ Tidur kita BERKUALITI.

Saya berkongsi pengalaman saya sendiri. perkongsian yang mungkin juga dapat membantu ibu2 di luar sana untuk mendapatkan tidur yang berkualiti dan badan yang segar. in shaa allah... amin :)

**********************************************************
"Modern Solution to Modern Problem"
Pengedar Shaklee Sg.Buloh
Jika anda ingin mendapatkan Mana-mana produk shaklee,
Anda  boleh hubungi saya, penghantaran boleh dibuat secara C.O.D sekitar sungai Buloh, kuang dan kundang, Jika anda berada diluar kawasan sekitar pengeposan boleh dilakukan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...