Pengedar Shaklee Sungai Buloh: Pengedar Shaklee Sg.Buloh : 9 daripada 10

11 August 2015

Pengedar Shaklee Sg.Buloh : 9 daripada 10

Assalamualaikum dan Salam Kesihatan Buat Semua..

9 daripada 10 punca rezeki adalah melalui pernigaan..

Suami saya selalu sebut tentang hadith ini. Dulu, saya bukanlah orang yang minat berniaga. orang kata apa?? tak kena dengan jiwa?? macam tu lah saya.. Sedangkan saya adalah pemegang Diploma Pemasaran, macam mana tu? hehehe. Study dulu pun marketing bukan pilihan utama, tapi itu tawaran pertama yang saya dapat maka saya teruskan sahaja. Family pun full support untuk saya study walaupun masa tu saya ZERO bab2 marketing ni. boleh kata saya serah diri bulat2 tanpa fikirkan masa depan. hahahaha



Lama juga saya mengambil masa nak persiapkan diri untuk mengenali jiwa tentang berniaga hingga lah saya di temukan dengan Mirzal iaitu suami saya sekarang. Dia memang otak berniaga dalam bidang dia sendiri. Macam2 dia ajar saya untuk ber'business tapi dia cukup pantang dengan MLM, mungkin sebab pernah kena tipu kot. jadi dia memang tentang habis-habisan kalau ada orang yang approach dia pasal MLM ni. 

Orang cakap kalau dah jodoh tak kemana kan... Saya ditemukan dengan shaklee pada tahun 2012. masa tu consume full set penyusuan. Tapi masa tu saya taktahu langsung shaklee ni boleh membantu menjana pendapatan, dan lagi pun macam saya cakap tadi saya tak minat meniaga... hehehehe

Hingga lah 2014 iaitu tahun lepas ntah macam mana saya dibukakan hati untuk sign-up shaklee sebab nak dapatkan harga ahli semata-mata, saya sign-up dengan Ummi Erna iaitu upline saya sekarang. Dan jugak kejayaan dia dengan shaklee banyak membuka mata saya untuk mencuba menjana pendapatan dengan shaklee.

Mirzal?? Dia tak kisah.. sebabnya dia tak tahu yang shaklee ni MLM. bukan sahaja dia, saya sendiri tak tahu shaklee ni MLM!! hehehehe. Kemudian bila dah pegi kelas semua, cari ilmu pasal produk dan kesihatan, pasal marketing plan, saya tak rasa langsung shaklee ni MLM seperti yang lain. Yang perlu cari orang gila2, yang perlu buat loan untuk join, yang perlukan pelaburan sampai ribu2. TAK!! langsung tidak!! Saya cuma bermodalkan Rm 65 sahaja (sekarang Rm 69) untuk yuran seumur hidup dan saya boleh mulakan pernigaan saya mengikut corak yang saya tentukan selagi mana tidak melanggar Law dan Rules yang telah di tetapkan.

Dan Alhamdulillah, hingga sekarang saya masih lagi aktif dengan shaklee dan masih lagi menerima bonus setiap bulan. Mirzal dah restu sepenuhnya untuk saya terus dengan shaklee sebab dia masih tak rasa Shaklee ni MLM seperti yang dia pernah kenal, sebaliknya sekarang ni dia yang selalu nasihatkan saya untuk cuba kembangkan organisasi, dia pun dah rajin tolong share apa sahaja yang saya post sebagai promosi. TQ so much :)

Buat masa ni, saya masih jatuh cinta dengan shaklee dan seluruh produknya. Keluarga saya juga mengamalkan shaklee [LINK] dan sekarang ni semua ahli keluarga saya telah amalkan shaklee dan 2 daripadanya telah sign-up membership. Bakal menyusul, abang sulong saya pula nak sign-up membership. in shaa allah.

Untuk anda yang masih tercari-cari cara menjana pendapatan dengan modal yang mudah tetapi berterusan, hubungi saya segera. Kita buat sama2, kita belajar sama2 dan in shaa allah kita akan berjaya sama2. AMIN :)
**********************************************************
"Modern Solution to Modern Problem"
Pengedar Shaklee Sg.Buloh
Jika anda ingin mendapatkan Mana-mana produk shaklee,
Anda  boleh hubungi saya, penghantaran boleh dibuat secara C.O.D sekitar sungai Buloh, kuang dan kundang, Jika anda berada diluar kawasan sekitar pengeposan boleh dilakukan.

Ingin mencuba menjana pendapatan dengan shaklee?? 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...