Pengedar Shaklee Sungai Buloh: Pengedar Shaklee Sg.Buloh : Wawa Yusoff

11 August 2015

Pengedar Shaklee Sg.Buloh : Wawa Yusoff

Assalamualaikum dan Salam Kesihatan Buat Semua..

Shaklee, bukan lah setahun dua dalam dunia tetapi sudah berpuluh tahun, malahan Vitamin Pertama di dunia juga dikeluarkan oleh shaklee iaitu VITALEA yang telah berusia 100 tahun pada 2015 ini.

Tahukah?? anda boleh dapatkan VITALEA secara PERCUMA sekiranya mendaftar keahlian Rm 69 (seumur hidup) dengan membuat pembelian serendah RM 29.15 sahaja??

Ye, itu adalah berita dan peluang terbaik untuk anda yang belum pernah mendaftar keahlian bersama shaklee! Rebut peluang ini dan pastinya berbaloi!!

Selain itu, penting untuk Saya bagitau kat sini ialah.... 

V

V

v


V

Saya adalah :-

PENGEDAR SAH SHAKLEE SUNGAI BULOH



Ok, memandangkan ada yang belum tahu dan MUNGKIN juga belum pernah jumpa atau berurusan dengan SID sungai buloh, maka anda semua boleh cari saya untuk mendapatkan produk shaklee. Apa sahaja produk shaklee yang anda perlukan boleh contact saya ye? Tak perlu lagi susah2 pergi jauh2.. 

Untuk anda semua di kawasan Sungai Buloh, Damansara, Kuang dan Kundang boleh terus berhubung dengan saya.


In Shaa Allah setakat ni semua customer yang berurusan dengan saya tiada masalah untuk C.O.D di mana sahaja. sekiranya kawasan yang tidak dapat saya cover atau jauh saya akan maklum awal2 dan akan jumpa di tengah2. Setakat ni saya tiada masalah untuk urusan C.O.D atau pos. Waktu penghantaran juga boleh bincang sebaik-baiknya memandangkan saya juga bekerja pada waktu siang. sekiranya urgent, Suami saya Mirzal akan buat urusan penghantaran atau C.O.D pada waktu siang.

Untuk anda yang berminat menjadi SID sungai buloh, dan ingin menjana pendapatan anda boleh hubungi saya segera. Saya akan guide anda sebaik-baiknya. Kita akan bernaung dibawah Group yang sangat membantu sesama kita dari segi ilmu dan pengetahuan tentang produk, hanya keyakinan anda yang saya perlukan. Jangan risau dan jangan takut untuk berjaya dengan Shaklee, saya juga bermula dari bawah dan Alhamdulillah rezeki saya sentiasa ada dengan Shaklee :)

**********************************************************
"Modern Solution to Modern Problem"
Pengedar Shaklee Sg.Buloh
Jika anda ingin mendapatkan Mana-mana produk shaklee,
Anda  boleh hubungi saya, penghantaran boleh dibuat secara C.O.D sekitar sungai Buloh, kuang dan kundang, Jika anda berada diluar kawasan sekitar pengeposan boleh dilakukan.

Ingin mencuba menjana pendapatan dengan shaklee?? 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...