Pengedar Shaklee Sungai Buloh: Testimoni Nutriwhite Cleanser Foam

05 August 2015

Testimoni Nutriwhite Cleanser Foam


Assalamualaikum dan salam kesihatan untuk semua

Semalam wawa ada kongsikan tentang kebaikan Nutriwhite Gentle Foaming Cleanser untuk wanita hamil kan? [LINK] Ada yang tanya untuk perempuan mengandung je ke??

Ok ok, macam ni sayang2 sekalian... Kalau produk ni selamat untuk ibu mengandung, sudah tentu lah dia selamat dan terbaik untuk digunakan oleh semua. Sama ada lelaki, perempuan, tua atau muda.

Tapi suka untuk diingatkan, jangan terlalu bergantung pada pencuci muka semata-mata untuk mendapatkan hasil yang terbaik. Korang pun mestilah bagi kerjasama kepada kulit. Belai lah lebih sikit terutama sebelum tidur tu. Tapi ingat!! Jangan pandai2 picit ketulan jerawat, lagi teruk jadinya nanti..

Kenapa kulit bermasalah?

Antara sebab yang mencetus kepada masalah kulit ialah berpunca daripada:
  • perubahan hormon ketika meningkat remaja, dewasa, hamil, berusia
  • terdedah kepada sinaran matahari yang menyumbang kepada kulit kusam dan berminyak
  • pemakanan tidak berkhasiat dan mengandungi pengawet
  • kurang minum air kosong
  • merokok 
Haaa.... nampak tak?? jadi, kepada korang yang betul2 nak kulit cantik buat lah macam wawa cakap tu.. bagi kerjasama pada kulit, banyakkan minum air kosong, dan lelaki yang merokok tu berhenti lah.. rokok tu penyumbang utama toksin dalam badan tau! Kita lagi nak buang toksin takkan korang lagi nak tambah pulak?? not good..! NO!

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

ok, kat bawah ni wawa nak kongsikan testimoni dari pada pengguna pencuci muka Nutriwhite dari Shaklee. Alhamdulillah, mereka yang menggunakan NW shaklee ni berpuas hati dengan hasil nya. Dan yang lebih menarik boleh pakai sampai setahun tuuu :)

Apepun, wawa nasihatkan.. kenali kulit anda, kenali masalah kulit anda. Tidak kira produk apa pun yang anda ingin gunakan pastikan ia sesuai untuk kulit anda. Tanpa bahan kimia yang berbahaya kerana ia hanya akan memburukkan keadaan.

Pencuci Muka Shaklee dihasilkan melalui bahan organik seperti rumpai laut yang bertindak untuk menanggalkan kotoran, mengelupaskan sel-sel mati dan menegangkan kulit. Selain itu, ia juga mengandungi Alga Hijau melembapkan kulit dan membersih hingga jauh ke dalam liang-liang kulit untuk menghapuskan toksin. Strawberry Begonia pula untuk mencerahkan dan meratakan tona kulit.

Tengok..... betul x wa cakap? organik semua nya tau!
**********************************************************
"Modern Solution to Modern Problem"
Pengedar Shaklee Sg.Buloh
Jika anda ingin mendapatkan Mana-mana produk shaklee,
Anda  boleh hubungi saya, penghantaran boleh dibuat secara C.O.D sekitar sungai Buloh, kuang dan kundang, Jika anda berada diluar kawasan sekitar pengeposan boleh dilakukan.

Ingin mencuba menjana pendapatan dengan shaklee?? 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...