Pengedar Shaklee Sungai Buloh: Pengedar Shaklee Sg.Buloh : Atasi Jerawat Dengan Shaklee

28 January 2016

Pengedar Shaklee Sg.Buloh : Atasi Jerawat Dengan Shaklee

Assalamualaikum dan Salam Kesihatan Buat Semua..


Kalau sebut je pasal jerawat, baik lelaki atau perempuan masing-masing pun akan gerun kan?? Bukan apa, jerawat ni boleh buat sesorang individu itu hilang keyakinan diri terutama yang bekerja secara aktif bertemu dengan orang.

Alhamdulillah wawa belum pernah mengalami masalah jerawat kroni, tapi husband pernah. dia ada share cerita macam mana risau dia dengan keadaan muka dia. Yelah, masa tu remaja lagi, hormon pun tak menentu. duit pun tak berapa nak ada untuk beli produk kulit. Jadi, kat sini menunjukkan yang jerawat boleh jadi kepada sesiapa sahaja dan melalui banyak faktor.

Taknak cerita panjang2, mesti nak tau kan bagaimana shaklee membantu mengatasi masalah jerawat ni kan??



ESP- Energizing Soy Protein

ESP adalah sumber protin, diperlukan untuk menghasilkan sel-sel baru bagi kulit. ESP memang satu cadangan terbaik untuk merawat kulit kerana sel kulit akan mati dalam masa 21 hari. ESP diperlukan untuk merawat kulit yg rosak akibat dari jerawat. ESP juga membantu mengembalikan keanjalan kulit dan membantu menghilangkan parut

Vitamin C Sustained Release

Vitamin C membantu mengatasi kulit jerawat dengan 2 cara iaitu bertindak sebagai antioksidan dan menghasilkan sintesis kolagen. Sebagai antioksida, Vitamin C akan menghalang sebarang radikal bebas dan kekotoran dari merosakkan kulit. Disebabkan kulit terdedah kepada pencemaran, toksin dan juga bertindak sebagai pintu keluar bagi toksin, maka ianya perlulah dilindungi secara konsisten. Vitamin C juga membantu mengembalikan kolagen kulit dan menjadikan kulit lebih sihat dan anjal

Alfalfa

Daun alfalfa merupakan agen pembersihan yang berkuasa untuk membuang toksin atau kotoran daripada badan. Terdapat kajian yang menunjukkan jus alfalfa adalah sangat berkesan untuk menghilangkan jerawat. Masa diperlukan tidak lama, mungkin dalam 3-4 minggu sebelum anda merasakan kesan posittif penggunaan alfalfa. Mengandungi pelbagai nutrisi yang diperlukan kulit dan kandungan klorofil yang tinggi menjadikan alfalfa pengubat jerawat yang sangat luar biasa.Selain itu, alfalfa juga mempunyai fungsi anti kulat yang menjadikan kulit bersifat alkali dan membersihkan kulit. 

B-complex
Nak cantik tak boleh stress! hehehe. Tapi kita tak mampu elak tekanan dalam kehidupan seharian, TETAPI kita mampu mengurangkan risiko stress atau mengurangkan rasa stress. B-complex shaklee bersifat anti-stress. B-complex juga membantu melancarkan peredaran darah. 

So, jangan tunggu lagi! Jangan ambil ringan masalah jerawat anda!

**********************************************************
"Modern Solution to Modern Problem"

Pengedar Shaklee Sg.Buloh
Jika anda ingin mendapatkan Mana-mana produk shaklee,
Anda  boleh hubungi saya, penghantaran boleh dibuat secara C.O.D sekitar sungai Buloh, kuang dan kundang, Jika anda berada diluar kawasan sekitar pengeposan boleh dilakukan.

Ingin mencuba menjana pendapatan dengan shaklee?? 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...