Pengedar Shaklee Sungai Buloh: Diffuser Young Living : Kahak batuk dan selsema

20 October 2016

Diffuser Young Living : Kahak batuk dan selsema

.Assalamualaikum.

Bagus tau omega guard ni untuk kesihatan minda. Untuk ibu preggy atau menyusu elok amik. Membantu dalam perkembangan otak bayi. Makanye.. good utk baby Hanan juge.



Malam ni mommy amik 3 biji terus sebab Hanan dah mula batuk2 manja. Biasalah, budak taska.... pastu kita on diffuser. purification + peppermint. Dan sekarang bilik dah bau mentos. Ahahaha.

Diffuse 2 e.o ni time selsema, semput atau batuk memang esok bangun rasa lapang dada tau. Kalau kahak tu memang tebelahak keluar. Good for baby jugak sebab diorang belum pandai meludah.

 bulan saya dengan Young Living Essential Oil ni dan saya sangat berpuas hati. Suka untuk saya kongsikan dengan korang. Ye, faham. setiap single oil ni harga dia puluh2 hingga ratus2. Dan tak semua orang mampu. Tapi saya tetap nak korang cuba minyak ni. MESTI cuba sebab saya dah guna kat anak2 memang puas hati! Kalau hingus hijau tu meleleh2 keluar, kahak pon senang nak cair keluar ikut najis.


MANFAAT COUGH BLEND

Cough Blend dari Aroma Health selamat digunakan oleh semua termasuk newborn baby
Bahan yang digunakan adalah organic dan semulajadi. 
Bebas paraben dan bahan kimia merbahaya.

Oil yg sgt selamat utk bayi dari New Born
 Membantu cepat kurangkan selsema dan blocking nose
 Bantu kurangkan batuk dan kahak serta keluarkan kahak anak
 Membantu kurangkan suhu panas badan anak
 Bantu dalam masalah anak2 yg hidapi Asthma
 Tidak Panas pada bayi 
 Highly recommended untuk masalah bronchitis
 Kegunaan harian sebagai perlindungan dari jangkitan
 Sesuai digunakan untuk jangkitan/alahan pada kulit

RM 25. 10ml.
Roll-on

Minyak ni saya blend sendiri. Special untuk korang yang nak cuba tapi berkira2 harganya, saya blend 4 jenis minyak ni tau. Bukan satu minyak je yang saya guna. saya buat untuk korang kalau berminat boleh whatsaap saya terus. nanti saya ajar cara nak apply kat anak. saya blend dalam botol roll-on. so sangat senang nak apply kat anak. Calit2 je atas badan.

Setiap satu minyak tu ade fungsi yang tersendiri. Boleh google kalau nak tau lebih. Siapa yang nak beli R.C sahaja iaitu minyak yang sayamemang guna tanpa blend dengan lain2 e.o untuk Hanan [LINK] saya ade ready stock. RM 61 je. dan jugak lip balm yang best gile tu! Rm 25. kalau pakai lipbalm ni rasa macam sapu mentos cair kat bibir. mint2 je. sexy rasa bibir, hehehehe

Cough Blend dari Aroma Health selamat digunakan oleh semua termasuk newborn baby. .

Bahan yang digunakan adalah organic dan semulajadi. Bebas paraben dan bahan kimia merbahaya.


Berminat dapatkan produk Young Living? 
Boleh dapatkan memlalui saya juga. Terbaru saya bukak Kutu untuk Dew Drop Diffuser Young Living. kalau masih ada yang berminat boleh whatsapp saya terus. Kita boleh adjust :)

****************************************************
"Modern Solution to Modern Problem"

..::Pengedar Shaklee Sg.Buloh::..

Pengedar Shaklee Sg.Buloh
Jika anda ingin mendapatkan Mana-mana produk shaklee,
Anda  boleh hubungi saya, penghantaran boleh dibuat secara C.O.D sekitar sungai Buloh, kuang dan kundang, Jika anda berada diluar kawasan sekitar pengeposan boleh dilakukan.

Ingin mencuba menjana pendapatan dengan shaklee?? 
Boleh PM saya di FB Healthy Life With Wawa Yusoff 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...