Pengedar Shaklee Sungai Buloh: Pengedar Shaklee Sg.Buloh : Supplement minyak ikan

20 October 2016

Pengedar Shaklee Sg.Buloh : Supplement minyak ikan

 .Assalammualaikum.

hi korangggg. banyak tau khasiat minyak ikan Omega Guard Shaklee. 
Ibu hamil,anak-anak umur 1tahun keatas dan dewasa pun boleh makan.

Ramai yang makan supplement minyak ikan / Omega 3 . 

Tetapi...tahukah anda minyak ikan yang anda makan itu betul- betul berkualiti atau anda sekadar 'makan' minyak ikan tanpa kualiti dn khasiat sebenar?

OMEGA GUARD SHAKLEE pilihan saya kerana, minyak ikan / Omega Guard Shaklee diproses sebanyak 3x penyulingan dan penulenan.

minyak lebih kuat / lebih berkualiti
minyak yang lebih tulen
 minyak bebas bahan merkuri / toksin dari dasar laut yang dimakan oleh ikan2 besar didasar laut.Kemudian ikan2 besar ini yang akan diproses ambil untuk hasilkan minyak ikan. 
 minyak ikan asli bukan lemak ikan. Ramai tetipu beli minyak ikan yang tinggi lemak ikan bukan minyak ikan. Hati-hati ya..


Jadi..pilihan terbaik adalah Omgea Guard shaklee

Nak dapatkan omega guard berkualiti tinggi serta harga yang berpatutan,boleh whatsapp saya.


Berminat dapatkan produk Young Living? 
Boleh dapatkan memlalui saya juga. Terbaru saya bukak Kutu untuk Dew Drop Diffuser Young Living. kalau masih ada yang berminat boleh whatsapp saya terus. Kita boleh adjust :)

****************************************************
"Modern Solution to Modern Problem"

..::Pengedar Shaklee Sg.Buloh::..

Pengedar Shaklee Sg.Buloh
Jika anda ingin mendapatkan Mana-mana produk shaklee,
Anda  boleh hubungi saya, penghantaran boleh dibuat secara C.O.D sekitar sungai Buloh, kuang dan kundang, Jika anda berada diluar kawasan sekitar pengeposan boleh dilakukan.

Ingin mencuba menjana pendapatan dengan shaklee?? 
Boleh PM saya di FB Healthy Life With Wawa Yusoff 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...